sunnuntai 29. joulukuuta 2013

29.12.2013

Noin nyt pakko ottaa ryhtiliike, mutta miten? Tuntuu ettei jotenkin pääse kiinni ja tämä ns. vapaampi jakso ei mulle kyllä lainkaan sovi, mä en nyt pysty tähän. Onneksi tämä loppuu ja mä tarvitsen nyt tiukkaa ryhtliikettä ja tiukempaan sali- ja diettiohjelmaa. Kuukausi on mennyt ns. " elpatessa ", juhlia ja tapahtumia on ollut enemmän kuin laki sallii ja tämä tuntuu vaateissa, oikeasti!! Tuntuu että olen joulun jälkeen ihan turvonnut sika, oikeasti. Suomeksi sanottuna vituttaa, mutta oppi ja ikä kaikki, joten tästä nyt vaan eteenpäin. Ensi viikolla on uusivuosi ja sitten en edes halua pitkään aikaan mitään vapaata vaan haluan painaa täysillä.

Vaalla kävin ja järkytyin, lomakilot ja joulukilot joten jippii, perkele. Noh nyt käännän tämän vitutuksen voitoksi ja palaan takaisin dietille. Tänään taas salille joten kyllä tästä hyvä tulee, oon vaan hyvää huomata kuinka raakile tässä vielä olen.


1 kommentti:

  1. Välillä on hyvä sanoa kirosana, se auttaa. Seuraavaks sitten kiroillaan siellä salilla hien tippuessa silmille. Kyllä se Hanna siitä, takapakit kuuluu elämään. Mulla ainakin, mutta sitten ne onnistumiset tuntuu sitäkin paremmilta :)

    VastaaPoista