lauantai 4. tammikuuta 2014

4.1.2014

Uusi vuosi ja ryhtiliike päällä. Ihanaa kun ns. elpauskausi loppunut. Kyllä se vaan niin on ettei meikäläiselle voi vielä tässä vaiheessa antaa vapauksia kun en vielä itseäni hallitse. Loman ja joulun lisäkilot yhteensä 5.2kg eli todellakin tuntuu varressa ja vaatteissa, kun on tuo yksi vaatekoko.Suomeksi sanottuna_ituttaa, sen saa mitä tilaa ja meikä taisi tilata nyt tämän kun juntti on. Koska stressaan tuota painoa kuten aina, niin seuraavan kerran menen vaakaan kuun lopussa, kyllä se putoaa kuhan vaan olen dietillä.

Noh on turha jäädä murehtimaan vaan on otettava itseään heti niskasta kiinni. Oon tätä tässä miettinyt ja kyllä se niin vaan on että matka on ennen kaikkea henkinen, työ tehdään ajatustasolla.Ajatukset ovat harhailleet suunnasta toiseen. Omalla tavalla suren sitä että tytär muuttaa kotoa pois loppiaisena, eikä siinä kaikki mutta Turkuun saakka, omalla tavalla olen iloinen että itsenäistyy. Tuntuu että menetän ns. sydänystävän, vaikkei niin käy, mutta haikeaa on. Edessä on myös kuntosalin vaihto, kun ooon tuohon Itiksen Elixiaan niin tyytymätön, sanoin juuri jäsenyyden irti ja ensi viikolla menen kokeilemaan kahta uutta salia, toiseen on kotoa matkaa vain 1km, joten se voisi olla varteenotettava ehdokas.

Uuutena vuotena nautittiin ystävien kanssa Apollossa oikein pitkän kaavan mukaan, oli niin hauskaa että sain kyllä itselleni siitä paljon lisävoimaa. Noh aamulla oli kyllä tukka kipeenä muttei haittaa, voin sanno että oli sen arvoista. Oon tässä miettinyt ja lupasin itselleni että vasta 28.3.2014 suon itselleni ns. herkkupäivän, tähän saakka pysyn tiukasti dietillä pilkkua viilaten.



Uuden vuoden jälkeen olen siis palannut tiukasti kiinni diettiin ja voin sanoa ompas taas hyvä olo, eli se mitä syömme vaikuttaa suoraan kokonaisvaltaiseen oloon, käipaamaan en jä vatsan turvotuksia enkä muuta paskaa oloa.

Eilen oli kuukauden tauon jälkeen taas Jarin kanssa pt-treenit ja voin sanoa että olin ihan liekeissä. Tehtiin kunnon jalkatreeni, pikkasen metrossa nauratti kun reidet tärisivät tasatahtiin. En edes muista koska viimeksi olen noin treenannut, treenin jälkeen nukahdin illalla sohvalle. Jarin kanssa sovittiin että minulle on varattu harmaaseen tappiin saakka pt-treenit klo 15.00, joten ei tarvitse enään niiden varaamisesta huolehtia. Tänään kävin taas aamusta tekemässä tyhjänmasun aamuaerobisen. Olo on mitä parhain. Minun on pakko myöntää että olen kaivannut kunnon liikuntaa ihan _elvetisti ja nyt vedetään sitten ihan täysillä.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti