perjantai 17. tammikuuta 2014

18.1.2014

Takana pitkästä aikaa ihan loistava etten sanoisi pro viikko. Meikäläinen on niin liekeissä, mä oikein palan.

Viime lauantaina oli elämäni rankin pt-treeni ikinä, oikeasti ihmettelen miten siihen oikeasti pystyin, luulin oikeasti kesken treenin että nyt tulee noutaja, on se kumma ihminen pystyy vaikka ja mihin kun toinen oikein kannustaa.

Tehtiin aluksi lämmitysarja seuraavat liikeet ja triplasarjana eli putkeen ja tämä tehtiin 3 x.
Heiluri hack 15 x etureidet  .
Makuuprässi kuminauhoilla x15 etureidet
Jalkaprässi 50 x, joista viimeiset 10 pumpilla etureidet

Seuraava triplasaira tehtiin taas putkeen 3x.
Sumomaastaveto 15x takareidet
Reisikoukistus 25x joista viimeiset 5 pumpulla takareidet
Pyllistys pohkeet 15x, joista viimeiset 5 pumpilla pohkeet




Voin sanoa etten ole koskaan tehnyt yhtä rankkaa jalkatreeniä, enkä olisi uskonut että siihen kykenen, olo oli treenin jälkeen ihan sata, mä oon niin voittaja. Tästä intoutuneena sovin jatkossa pt-treenit 2 vko helmikuun loppuun.Muutenkin liikunta on sujunut kuin tanssia, jotenkin on vaan virtaa ja tahtoa näyttää mihin musta on.

Maanantai, tiistai ja keskiviikkona klo on soinut 4.30 ja meikäläinen on lähtenyt tekemään tunnin tyhjän masunaamu aerobisen sauvakävellen.
Tunnelmia tiistain aamulenkiltä, kuu, yksinäinen tähti, sauvat ja mä.

Torstaina olin kuntosalilla aamusta klo 6.30 rintatreeniä tekemässä. Salitreenin olen tehnyt nyt 4 x vko ja tarkoituksena on tehdä tyhjän masun aamuaerobinen viisi kertaa viikossa jos vain kelit salliin, nyt mennään ennen kaikkea asenteella, mä niin tahdon tätä. Eilen olin taas Jarin kanssa jalkoja tekemässä ja pakko antaa myös itselle kiitosta mähän oon kehittynyt.

Kohta tähden taas tyhjällä masulla sauvakävelee, onneksi on pakkasta joten saa rasvat paremmin kyytiä->
http://www.studio55.fi/terveys/article/kylmalla-terveysvaikutuksia---polttaa-kaloreita-ja-lievittaa-tulehduksia/2448064

Maanantaista meitä on kotona taas Fitfarmin valmennettavaakaksi, kun ukko aloittaa tuon miesten nettivalmennuksen. Tätä varten tilasin ukolle ja itselle pikkasen lisää treeni ym. juomia fitnesstukusta, pikkasen intouduin mun paketit paino rapiat 20kg ja rahaa paloin niin maan _erkeleesti, mutta eipähän tarvitse hakea vähään ostaa mitään.
Kokeeksi tilasin Dietti nuudeleita, ihan pro tuote, voisin todellakin suositella, ei rasvaa ei hiilareita koko annos 24kcal. Eilen tilasin näitä lisää 57 pakettia, kun sai vielä puoleen hintaan. .http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/2-x-diet-noodles-250-g?utm_source=criteo&utm_medium=banner&utm_campaign=criteo&utm_content=active

Ruokailut suju tosi hyvin, työ ajatuksen tasolla on taas tehty joten dietillä olo tuntuu taas normiruualta. Mieliteot ovat taas väistyneet kun syön ihan dietin mukaisesti ei nälkä ole. Tuota diettinuudelia en ole vielä valmentajalta varmistanut, ja kyllä teen kaikkeni että saan sit syödä koska sillä saa ruokavalioon muutosta ja täyttää masua niin ihanasti.

Töissä menee hyvin, vaikka töitä on paljon ja iso prokkis menossa niin jotenkin vaan olen voimissani, tärkeää on että varaan aikaa liikkumiseen se on sitten aamusta ennen töihin menoa mutta liikkua pitää ja eväät on tehty hyvissä ajoin.

Ei mulla muuta kuin täysillä mennään, vaalla en käynyt, siihen vasta kuun lopussa, kyllä se paino alas tulee. Nyt meikä painuu sauvakävelee kello on jo 8.02 joten menoksi!!




2 kommenttia:

  1. Hyvältä kuulostaa teidän treeninne :) Ite en ole Jarin kanssa treenannut, mutta ilmeisen hyvä on.
    Ite olin eilen taas Bettinan jalkatreeneissä ja osui ja uppos nekin. Tänään aamuaerobinin olikin aika tuskaa. ;)

    Onko sulla ohjelmassa 5x aamuaerobista? Mulla täll hetkellä 3x, mutta nekin meinaa ajoittua viikonloppuun koska arkisin joudun heräämään jo 4,30 jos meinaan ehtiä lenkille sitä ennen ja kovin monena aamuna ei jaksa siihen aikaan herätä :)

    Tsemppiä treeneihin vaikka et taida sitä tarvita, niin hyvä boogi sulla on päällä muutenkin :)

    -aikku-

    VastaaPoista
  2. Hei, ei mulla ole kuin 2-3 aamutreeniä, mutta tytär tekee 5 ja lupasin että niin kauan nyt tekee viisi niin tekee mammakin. Se vetää tuota bikinivalmennusta ja siinä on viisi, Muutti turkuun ja lupasin että lähden aamuisin tällää Sallan kanssa kävelee, tää on nyt mulla henkistä jotenkin yhdistä kun lapsi on maailmalla. Toisaalta tekee tosi hyvää kun on lenkin tehnyt, nyt vaan vedän itseni tahdonvoimalla aamuisin sängystä ylös. Stemppiä sullekin!

    Hanna

    VastaaPoista