lauantai 11. tammikuuta 2014

11.1.2014

Näin se homma etenee ja viikko takana. Tytär muutti maanantaina maailmalle ja oon tosi onnellinen että itsenäisyy mutta samalla fiilis on haikea, näin se vaan on lapset ovat lainaa. Noh ei tuo kauan ollut kotoa pois, tuli jo eilen himaan hakemaan lisää tavaroita.

Työpäivät menee niin ettei kerkeä kissa sanomaan, töitä on paljon mutta onneksi en stressiä niistä ota, ne vaan täytyy sovittaa tähän muutun elämään joka on nyt ykkösprioriteetti.

Nukkunut olen pääsääntöisesti hyvin, väsyttä mutta pääsen kyllä aamusta käyntiin. Tänääkin nukuin puoli kymmeneen joka on minnulle outuoa koska normaalista herään myös viikonloppuisin 6-7 maissa, joten tänään ei aamulenkkiä-> ellen nyt tästä innostu lähtemään. Oon yrittänyt että lähtisin arkiaamusta liikkumaan, mutta en ole vaan yksinkertaisesti ole jaksanut nousu kello 5.00, tämän yritän ensi viikolla korjata, jos kelit antaa periksi eli ei ole liian liukasta.

Viikko on mennyt ruokailuiden suhteen hyvin, vaikka vaikeaa on totuuden nimessä ollut, syön kuten käsketty ja olo on hyvä. Energian määrä on nyt iso mutten siitä välitä. En tiedä mistä johtuu mutta jostakin syystä tekee mielisyödä vaikka ja mitä, mutten syö, en perkele, tää on nyt tahtojen taisto ja meikä voittaa tämän. Luulen että tämä johtuu siitä että jouluna ja sitä ennen ym tuli syötyä kaikkea herkkuja ja miten sattuu, vanha Hanna luulee tulevansa takasin ja uusi pistää nyt kovasti hanttin. MÄ  SIIS MÄ tuun nyt tämän voittamaan, piste!

Salilla on viikon sisällä käynyt yhteensä neljä kertaa ja tänään on Jarin kanssa pt-treenit,eli odotan että tappaa meikälisen jalat, viime vkon perjantain pt-treenien jälkeen aloin " kävelemään" vasta keskiviikkona eli voin sanoa että osui ja upposi.

Uuden salinkin olen ratkaissut, eli liitytään ukon kanssa Satsiin ja miksi sinne, noh siellä on päivittäin 45min ohjattu venyttelytunti, lisäksi ohjattua putkirullausta joten odotan niitä innolla, saan tuon lihashuollon hoidettua ohjatusti, niitä kun olen äärimäisen laiska tekemään itsenäisesti.

Vaalle en mennyt, en uskalla etten masennu, menen vasta kuun lopussa ja tavoiteena olisi että saisin osittain noita loma+ elpauskiloja pois.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti