tiistai 18. syyskuuta 2012

18.9.2012
Näin se homma etenee, kotiuduttu Prahasta Coldplay konserista ja blogi luotu.

Olen kohta 45v. vuotias kohta kahden aikuisen lapsen naimisissa oleva nainen Helsingistä. Koko ikäni olen laihduttanut, välillä kilot tippuu  mutta kun jotain ikävää tapahtuu syön ne takaisin. Nyt olen siinä pisteessä että pitää ottaa järeämpi ote koska en jaksa olla ikuinen laihduttaja, joten  28.9.2012 alkaa Fitfarm ostettu vuosivalmennus, pakko ottaa tukijoukot mukaan jotta saa nämä ylimääräistä kiloa jotka haittaavat elämääni. Niitä kiloja on vain 40.

Kahteen kuukauteen en ole lainkaan pystynyt liikkumaan nyt vasemmasta polvesta poikkesi sisempi sivuside, joten kuntokin on ihan rapaistunut. Aikasemmin treenasin 4-5 x vkossa spinningiä, fitball, poweria ym ja nyt olen ihan paskassa kunnossa.

Voin siis todeta että olen pohjalla, mutta periksi en anna. Muut asiat minulla on hyvin, ihana mies, lapset, ystäviä, kaksi ihanaa koiraa. Voin siis todeta että taustajoukot on kunnossa.

Toivon että tämä kirjoittaminen auttaa minua tässä projektissa ja alan myös ymmärtämään itseäni paremmin.

Viikonloppuna laitan ukon ottamaan minusta lähtökuvat ja mitat.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti