lauantai 20. huhtikuuta 2013

21.4.2013

Noin ensimmäinen kokonainen viikkoa loman jälkeen takana. Viikko meni osittain lomalla, yhden päivän oli koulutuksessa ja yhden töissä. Pakko myöntää olihan kiva palata töihin, oikeasti pidän työstäni ja minulla on maailman parhaat alaiset ja työkaverit. Mietin mistä joutuu kun kaikki työkaverit sanoi että olen taas pienentynyt vaikkei tästä vaassa näy??? Taitaa olla oikeasti niin että olen oikeasti nyt lisää kiinteytynyt, muuta selitystä on löydä.

Olen tässä miettinyt kuinka tärkeää on läheisen tuki ja myötä eläminen on, ilman sitä en kyllä olisi tähän kyennyt. Olen ylpeä tyttäreistäni, ostin hänelle Fitfarmin Bikini Challegen ja on sitä pikku viilaten noudattanut, lähti justiina tyhjän vatsan aamulenkille. Kun katson Sallaa huomaan kuinka paljon meissä on yhteistä, on se tiukka likka tuo elämäni valo. Vetää treenit ja dietin pilkku viitaten on se äitinsä tytär. Hitto että olen tytöstä ylpeä!!

Hyvin huomasin kuinka 1 1/2 viikon treenitauko vaikuttaa, nyt on treeneistä " kaikki" paikat jumissa, ihan kuin lihakset taas ihmettelee mitä tuo akka tekee. Kävin myös tällä viikolla maanantaina ja keskiviikkona urheiluhieronassa sen verran on tuo selkä ja varsinkin käsivarret olleet jumissa, johtuuko siitä ennen ole treenannut vai mistä tiedä häntä mutta nyt helpottaa. Fysioterapeutin ohjeesta ostin geelipallon jospa noi käsivarret pytyisi niiden ansioita paremmin auki. Kävin myös tiistaina tunnin venettelytunnilla ja se teki oikeasti todella hyvää, varsinkin pakarat nautti. Treenannut olen ohjeiden mukaan, nyt on tehty yhteensä salitreeni 3 x ja tänään tulee neljäs, perjaitaina oli Jarin kanssa pt-treeni ja teimme selän,pakarat ja takareidet ja vieläkin on takareidet ihan tönköt, joten voi sanoa että todellakin osui ja upposi. Spinningissä olen käynyt kolme kertaa ja tyhjän vatsan aamulenkkejä on kolme, joten niissä olen tehnyt ryhtiliikkeen. Uusi polkupyörä on varastosta otettu esiin ja nyt liikun kaikki siirtymiset mitkä voin sillä. Ennen aika liikuin työmatkat pyörällä, minulle on työmatkaa per suunta noin 14km eli noin 1h per suunta. Olen miettinyt tuota työmatkapyöräilyä ja päädyin siihen, että silloin kun menen salille suoraan töistä menen julkisilla ja kun on salista ns. vapaapäivä menen pyörällä töihin, tähän luulen että rahkeet/ energiat riittävät. Kattoo nyt miten tuo menee. Torstaina pidin välipäivän, eli silloin en liikkunut lainkaan.

Viime sunnuntaina alkoi tuo uusi ruokavalio. Salitreenin aikana olen ohjeen mukaan nauttinut latarin. Nälkä/ tai joku on pikkasen hiipinyt niitä päivinä kun salitreeniä ei ole, taitaapi johtua niistä että ne hiilarit vietiin pois, mutta uskon että kroppa tottuu tähän ajan kanssa kuten. Uusi ruokavalio on hyvä, olen ihan onnessani tuosta päivän munakkaasta. Ruokailujen suhteen ei ole mitään ongelmaa ja kaikki vatsavaivat ovat taas helpottaneet kun palasin dietille. Nyt on taas unikin parempaa ja olen palannut ns. omaan rytmiini että aamuvirkku on tullut takasin, tänääkin heräsin 6.30 ennen kellon soittoa. On se vaan kumma kuinka paljon tuo polttoaine mitä suuhumme laitamme vaikuttaa meihin ja minä taidan olla siinä aina herkkä.

Sitten se päivän paino, eli aamusta vaaka näytti 83.3 eli pudotusta 1.1kg eli oma tulkintani tähän on että loma toi minulle muutaman kilon vaikka kuinka yritin olla kohtuudella. Mitä tästä oppii noh sen että ensi kerralla olen vieläkin tarkempi mitä syön ja varsinkin juon, koska ainakin minulla tuo alkoholin nauttiminen taitaa tuota painonpudotusta hidastaa. Noh on se miinusta, mutta olisin halunnut että paino olisi ollut ennen lomaa alkavissa luvuissa. En jää tätä murehtimaan ja vaan jatkan ohjeiden mukaan niin lopussa kiitos seisoo.

Nyt alan valmistautua salille lähteen, ohjelmassa tyhjään vatsaan yläkroppa treeni ja päälle spinning. Seuraavan viikon tavoite on vähintään saada tuo yksi " lomakilo" pois.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti