lauantai 13. huhtikuuta 2013

14.4.2013

Loma Damissa takana, että olikin ihanaa. Ainoa jännitys oli aamulla kun piti lähteä kentälle oli mieheni passi hukassa, siinä meinasi minun huumorini loppua kesken joten tästä syystä en kerinnyt tehdä päivitystä kuten lupasin. Noh kaikki hyvin loppu hyvin kiitos lentokentän poliisin ja väliaikaisen kertapassin.

Oikein ryhmärämä oli liikkellä. Täytyy sanoa että loma teki minulle hyvää. Paikka oli ihana ja meillä oli maailman paras majoitus, olimme laivaveneessä kanavalla ja voin sitä kaikille hyvillä mielin suositella. Oli ihanaa pitää dietistä lomaa vaikka en oikein pystynyt syödä, jostakin syystä vatsani oli koko ajan kipeä. Juttelin tästä valkun kanssa ja sanoi että johtuu siitä että olen kokoajan syönyt puhdasta ei jalostettua ruokaa joten ei ole mitään ihme että näin reagoin. Huomaan myös kuinka kestää huomattavasti kauemmin paluatua, olen ollut jotenkin tosi väsynyt ja nukkunut huonosti.

Treenistä tuli taukoa rapiat 1 1/2 viikkoa, tämänkin teki varmasti kropalle hyvää.

Jos sanon suoraan oli ihana ja helpottava palata dietille, eli tästä alkaa todellakin muodostua loppuelämäni ruokavalio ainakin pohja rakentuu sille.

Keskiviikkona oli pitkästä aikaa Jarin kanssa pt-treenit että oli ihanaa, melkein meinasi itku tulla, mä niin rakastan treenaamista oikeasti.

Torstaina oli vastuuvalmentajan kanssa 1/2- vuotis palaveri jossa tehtiin sotasuunnitelma ja sain uuden ruokavalion, treenia jatketaan samalla mutta lisää treenijuoman salitreenin aikana nautittavaksi. Oli ihana nähdä Satua, sanoi että ollut minua tunnistaa koska olen niin muuttunut, sanoi että vaikka olen laihtunut 20kg näytän siltä että painoa olisi lähtenyt 40kg koska olen niin paljon tiivistynyt. Sovimme ettemme laita minulle kilotavoitetta, koska tässä treenin ansiosta kroppa pienenee vaan tavoite on vaatekokoon 36-38 johon mahdun 28.9.2013, tämä kuulostaa minustakin järkevältä koska lihas painaa enemmän kuin läski jonka olen todellakin huomannut. Lisäksi sovimme että ennen uutta ruokavaliota pidän hiilihyrdaattitankkauspäivän jossa syön vain ns. puhtaita hiilareita enkä rasvaa enkä proteiinejä. Satu varotti että olo ei ole silloin ihan paras ja todennäköisesti paino nousee sen ansiosta väliaikaisesti muutaman kilon. Pidin sen perjantaina ja että olin tukossa vielä eilen olin kuin 9 kuulla raskaana, ihan kuin olisi ollut krapula, noh nyt se on pidetty ja gykeemivarastot pitäisi olla nyt täynnä.

Sitten asiasta kukkaruukkuun, tyttäreni osti Farmilta bikini challengen tai siis minä sen maksoin, olen kyllä Sallasta ylpeä aloitti sen etuajassa ja äsken kun heräsin oli se jo yksinään aamun tyhjän masun lenkillä on se minun lapseni yhtä sitkeä kuin äitinsä.

Sitten paino, eli aamusta vaaka näytti 84.4kg eli loma ja hiilaritakkaus nostanut painoa 2.1kg, tästä en stressiä ota vaan osasin sitä odottaa kuten Satu lupasi.

Nyt kaffet naamaan ja nokka kohti kuntosali jossa ensin spinning ( koska nukuin liian myöhään) ja päälle selkätreeni.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti