lauantai 21. syyskuuta 2013

21.9.2013

Näin se homma etenee , kohta on ensimmäinen vuosi takana. Ihanaa koko akka on parantunut ja elämä voittaa. Tuntee heittää häränpyllyä ja oon jotenkin koko ajan iha  herkkä, joutuu varmasti siitä että kohta vuosipäivä lähestyy. Vuosi sitten olin kyllä ihan eri ihminen kuin nyt, meillä kahdella naisella on ero kuin yöllä ja päivällä. Oon miettinyt paljon mitä vuodessa on tapahtunut ja musta tuntuu että olen saanut oikeasti elämäni kirjaimellisesti takasin vaikken edes tiennyt että se on hukassa.

Liikkunut olen muuten hyvin, mutta vain yksi aamulenkki on tehty, jotenkin vaan olen tarvinnut unta ja nyt olen itseäni kunnellut. Salitreeni on tullut tehty neljä kertaa ja spinningissä olen käynyt kaksi kertaa. Perjantai tehtiin Jarin kanssa ihana reisi ja pakaratreeni ja pakko myöntää mä rakastan hackkia vaikka välillä tuntuu että en jaksa ja kuolen, mutta se tunne!! Viime sunnuntaina lähti ns. sokka irti ja kävin tekemässä pikkasen rappustreenin, yhtäkyytiä yhteensä 6018 rappusta aikaan 1h ja 16min.

Ruokailut ovat menneet vähän soveltaen, pikkasen ovat ikenet vielä kipeä ja auki joten osittain soseella mennään. En tiedä mistä tuulee mutta minun on pitkästä aikaa tehnyt mieli makeeta, josta en " koskaan" haaveile, meikäläinen kun on leipä lihava. Oon miettinyt johtuuko siitä että olen syönyt pikkasen yksipuolisesti johtuen poikkeustilanteesta, vai mistä nyt tuulee. Noh mieliteot on mielitekoja eikä niistä tarvitse välittää, vaikkakin yrittävät painaa päälle. Samoin jostakin syytä on ollut mukamas nälkä, vaikka syön paljon??

Tänään kävin taas pikkasen ostoksilla ja oikeasti on niin ihanaa olla tyttö. Meikäläinen kun on aina yrittänyt olla mahdollisimman näkymätön ja nyt ostaa kaikkea tyttömästä ja alkanut satsata erinlaisiin asusteisiin. Tänään kävin hakemassa Balin reissulle kasan ihania vihreitä koruja.


Lisäksi ostin tänään elämäni ensimmäiset skinny jeans farkut, mä niin mä.


Noh nyt alan keskittäytyä ensimmäisen vuoden viimeiseen valmennusviikkoon. Ensi perjantaina paino ja vuosikooste, samoin Satun tapaaminen ja uuden valmennuksen aloitus ja Jarin kanssa treenaamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti