sunnuntai 8. syyskuuta 2013

8.9.2013

Huppista viikko taas takana, enää kolme viikkoa ekaa vuosivalmennusta takana. Uskomatonta miten nopeasti aika oikesti menee.Tää on ollut oikeasti niin ihanaa ja arvostan itseäni että olen saanut tätä matkaa tehdä. Oon niin miettinyt että tämä on nyt mun elämä ja ihana että saan tätä aikankin vuoden vielä jatkaa.

Viikko meni sitten sairastellessa, juntti kun olin tauti pukkaisi takasin päälle ja sain maanantaina uudet lääkkeet. Alkuviikko meni suomeksi sanottuna sängynpohjalla, oli pakko ottaa aikalisä jotta sai itsensä terveeksi perjantain hammashoitoa varten. Mun on pakko myöntää että olen maailman huonoin sairastelija, on vaikea olla vaan jotenkin meikäläisen luonne ei siihen taivu, noh oppia tässäkin ikä ja kaikki.

Jotenkin nyt tuntuu että meikäläistä on todella koiteiltu,  oon ollut kaksi viikkoa poskiontelontulehduksessa ja hampaat suussa hajoo alta. Ruokailun suhteen oon osittain joutunut soveltamaan jotta oon saanut kaikki syötyä, noh näillä on menty ja sosekeittio on syöty kattila tolkulla. Liikuntaa kaipaan kuin parasta ystävää ja onneksi pääsen salille taas keskiviikkona. Täytyy vaan muistaa että aloitan malilla koska taukoa on yli kaksi viikkoa.

Hampaat sain kuntoon perjantaina, voin kyllä sanoa että kyllä jännitti tuo nukutus. On harmi että pelkää hammaslääkäräi niin paljon että olen laiminlyönyt siellä käynnit, noh nyt löysin keinon eli nukutus ja sillä mennään tästä lähtien. Noh nyt on suu kunnossa, vaikkakin pikkasen turvonneena ja hellänä. Paska juttu oli että toinenkin hammas oli kuollut joten kaksi jouduttiin poistamaan, nyt pitää odottaa kaksi kuukautta että saan leukaluun parantumaan ennen kuin implatit voidaan laittaa. Sen päätöksen tein että mekin laitetaan nukutuksessa. On kyllä pakko myöntää kuinka ihana tunne on kun koko suu on nyt hoidettu. Ensi viikolla vielä valkaisen hampaat ja sitten on hyvä mieli.

Vaalla en tällä viikolla käy, kuten lupasin vaan ensi viikolla tulee uusi paino päivitys. Pikkasen stressaan etten ole laihtunut, kun oon ollut kipenä enkä ole liikkunut.Varmaa kuitenkin on että dietti jatkuu niin kauan kun olen lopullisessa tavoitteessani ja sitten asetetaan seuraava tavoite joka on?? en vielä itsekään ole varma mitä haluan, mietitään sitä sitten lähemmin. Motivaatiota  sain siitä kun vetäisin vanhat housut koko 50 jalkaan eilen ja meikäläinen mahtui yhteen lahkeeseen. Sorry kuva on todella hirveä, tukka kampaamatta ja naama turvoksissa.



Vielä muutama päivä ja täysi rähinä taas päälle, meikä niin odottaa keskiviikkoa ja salille menoa ja perjantaina taas Jarin hellään käsittelyyn.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti