lauantai 31. elokuuta 2013

1.9.2013

Noin se viikko on taas mennyt ja tämä viikko on vietty pääosin sairastellen. Flunssa vaihtui keskiviikkona poskiontelotulehdukseen ja sai siihen antibioottikuurin. Onneksi lääkkeet alkoivat vaikuttaa heti ja elämäkin voittaa. Muuten alan olla ihan kunnossa mutta tukkoisuus saisi lähetä pois.

Se tässä kipeenä ollessa on ollut hyvä etten ole surenut liikunnan väliviikkoa joten se meni oikeastaan kuin huomaamatta ohi. Joten nyt on kroppa levännyt ja valmiina ensi viikon koitoksiin, noh sekin jää kyllä lyhyeksi koska ensi viikon perjantaina on sitten se hammasoperaatio ja tämän jälkeen tulee taas pikkuinen treenitauko.

Vaikka viikko alkoi huonosti se loppui erittäin hyvin. Perjantaina meillä oli töissä ensivuoden kevätjuhlien etcot ja bileet meni tosi hyvin, oikeasti en muista koska minulla olisi viimeksi ollut niin hauskaa. Juhlat oli nyyttäripohjaiset ja jokainen toi jotain syömistä ja juomista. Juotua tuli riittävästi mutta syömäpuoli hampaan takia oli pikkusen haasteellista, eli pikkusen meni vapaasyönti hukkaan. Noh lauantaina tuli entinen vävypoikasyömäänn ja tällöin onneksi ruoka oli tehty minuakin varten. Täytyy kyllä myöntää kuinka kroppa on muuttunut ja kuinka suurta myrkkyä alkoholi kropalla oikeastaan on. Nyt kun juon erittäin harvoin, tulen aina oikeasti tosi kipeäksi, mitä ei aiemmin ollut. Samoin huomaa kuinka hyvä minulla on dietillä olla, kun ruoka on pudasta niin kroppakin voi hyvin. Oikeastaan en ole enää pitkään aikaa ajatellut että olen dietillä tämä on nyt minun normiruoka.

Sitten tein poikkeuksen tuo vaakan kanssa, oli mukamas pakko itsensä punnita kun viimeksi oli niin paska tulos. Noh mitäs näytti vaaka , uskomattomat 71.9 kg eli olen nyt virallisesti pudottanut painoa 30.5kg eli 61 pakettia voita. On jotenkin vaikea oikeasti käsittää että olen tuon määrän pudottanut, alan vasta pikkuhiljaa käsittää mitä se tarkoittaa. Kaksi kiloa vielä niin vaasta katsoo minua 69.9kg ja sitä en ole näynyt lasten syntymän jälkeen eli yli 20 vuoteen. Lupaan että seuraavan kerran käyn vaassa vasta kahden viikon päästä kuten on sovittu ja olkoon se mitä tahansa en siitä stressaa alas se tulee joka tapauksessa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti