maanantai 3. maaliskuuta 2014

4.3.2014

Teksti tulee nyt pikkasen myöhässä kun kiirettä on pitänyt. Ensin kaunis kiitos kaikille lukijoille, jostakin syytä porukka on löytänyt meikäläisen blogin, lukijaennätys tuli edellisviikon sunnuntaina.

Elämä alkaa voittaa, olin viime torstaina työterveyslääkärillä ja käsikirurgilla ja diagnoosi on sama, molemminpuoleinen tenniskyynärpää ja ne ihme kivut johtuvat siitä että minulla on kyynärpäässä joku rakenteellinen juttu jonka takia ajoittainen " joku pala" jää väliin ja tästä aiheutuu ihan järkyttävä kipua. Käsikirurgin mukaan tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa eli aika tai leikkaus, jos käsi ei ole parantunut kesällä niin sitten leikkaus, siihen saakka kannattaa odottaa, koska 90% parantuu ajan kanssa. Minulla pitää kuulemalla olla vain nyt malttia, ja edessä on hyviä, huonoja ja hyvin huonoja kausia.

Töihin palasin perjantaina ja olipa oikeasti ihanaa, miten olinkaan sitä kaivannut. On ihanaa huomata kuinka hyvä tiimi mulla on ja kuinka oikeasti minua siellä tarvitaan, kyllä se niin vaan on että esimiehen pitää olla fyysisesti paikalla.

Sain luvan palata töihin ja alussa kirjoittaa oikealla 2 min kerrallaan, noh onneksi töissä on asiat järjestetty niin että riittää kunhan olen alussa vain henkisesti läsnä. Kuntosalille saan palata käden ehdoilla, ei jos kipua niin liikkeet/ lihasryhmän vaihto. Sain valkulta justiina uuden treenin ohjelman jossa kädet on toisaiseksi jätetty pois ja tänään palaan 6 viikon jälkeen salille tekemän etureisitreenin, joten hyvästi huomenna kävelykyky.

Viikon aikana olen tehnyt muutaman aamulenkin ja ihanaa käsi ei ole kipeytynyt, tänäänkin oli tarkoitus mennä mutta olin niin väsynyt että jätin suosiolla väliin. Tämä johtuu siitä että koko viikonloppu on tehty olohuoneen remonttia eli 16 h päiviä, meikä on tenhyt sen minkä vasurillla pystyy.


Yllä uuden tulevan olohuoneet teemamaailma ja yksi iloinen remonttimies.

Rappuset kertaalleen maalatut,

Ruokailut on sujuneet pääsääntöisesti hyvin, mutta viikonloppu meni ihan pipariski kun rempan takia, ruokarytmi ei pytynyt eikä oikein valiokaan, remppa vein mennessään ja sitten kun söi oli nälkä ihan hirveä. Noh ei tämä muutamaan päivään kaadu, sen tiiedän.

Vaalla kävin, kuukauden saldo -1.6kg eli ei hyvä eikä huono, eli paino on 74kg, hiljaa sen alas tulee, toistaalta aika hyvä kun en oo liikkunut ja stressi on ollut suomeksi sanottuna ihan hirveä. Seuraavan kerran vaalalle sitten tämän kuun lopussa.

Tuossa ajatusta loppuviikkoon, näillä eteenpäin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti