keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

20.3.2014

Nyt oikeasti alan palata entiseen. Käsi on ollut hyvä, yhtä päivää lukuunottamatta, joten toivoissa on hyvä elää jospa se oikeasti parantuis ilman leikkausta.



Salitreenejä olen tehnyt keskimäärin 3x vko ja alkaa pikkuhiljaa liikkeet palautua entiselleen, noh painot ei todellakaan ole samta, mutta mitä sitten tästä tämä kyllä pikku hiljaa paranee. Jarin kanssa kävin viime perjantaina treenaamassa kahden kuukauden tauon jälkeen, että teki hyvää. Se on vaan niin ettei se viikonloppu ala kunnolla jos ei pt-treenejä tee, tämä tuli taas todistettua. Tämä lisäksi sain vihdoinkin aloitettu miehen kanssa salsaharrastuksen, jossa käyty nyt kaksi kertaa. Voin sanooa että todella kivaa on vaikkakin haastavaa, ei oikeasti ihan helppo tanssi. Noh nyt käydään jatkossa salsatreeneissä kaksi kertaa viikossa.



Ruokaluissa olen palannut treeni ruokaohjelmaan eli sapuskaa on taas paljon. Noh nillä mennään. 4.4. minulla on Satun kanssa tapaaminen ja saan uuden treeni- ja ohjelman koska saan alkaa tuolloin myös kättä treenaamaan.

Töissä menee kuten ennen, jokin siellä työyhteisössä muhii mutta siitä tänään hoitajien kanssa palaverin niin päästään siitäkin eteenpäin lisäksi minulla on ihana terveydenhoitajaopiskelija josta on paljon apua.

Enää muutama yö ja pääsen maanantaina Cheekkiä Savoyhin katsomaan, meiltä lähtee neljä " Hannaa" minä, tytär, tyttären kaveri ja kaima röistä. Tuskin maltan odottaa ja sitten uudestaan kaiman kanssa 12.4 mutta Tavalle.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti