sunnuntai 14. syyskuuta 2014

14.9.2015

Aika palata takaisin ja dietille. Puoli vuotta mennyt elämästä käden suhteen päin suomenksi sanottuna päin persettä ja vanha tunnesyöppö tuli silloin takaisin, on se kumma etten osaa hoitaa pahaa mieltä toisin. Yhteensä olen kädestä ollut sairaslomalla 4kk tekemättä mitään muuta kuin syönyt vitutukseen. Lisäksi olen reissnnut todella ja siellä nauttinut enemmän kuin laki sallii. Tämä aikana paino noussut tasan 90kg ( 6.9) eli kaiken kaikkian paino tullut lisää 18kg, hirveä määrä. Noh tuota en jää suremaan vaan ajatukset kohti tulevaisuutta, menneitä ei murehdita vaan niistä otetaan nyt opiksi.

4.9 minulle oli pitkästä aikaa valmentajan eli Satu Kalmin tapaaminen, suomenksi sanonnuna hävetti Satu tavata, koska tunsin että olen Sadun joten pettänyt kun olen antanut painonnousta. Olin etukäteen laittanut Satulle viestiä missä mennään ja mitä haluan, eli ainakin aluksi ns. superdietin jotta saa painonpudotuksen käytiin. Tapaaminen meni tosi hyvin ja voin sanoa että lähdin tapaamisesta todella latautuneena ja stemppiä täynnä. Satu on niin ihana ja osaa kyllä ammattilaisena hommansa. Nyt ollaan jatkossa sovittu että tavataan aina 3-4vkon välein, tää on pakko koska tarvitsen nyt kovasti tukea ja apua. Lisäksi sähköpostitse koko ajan vaihdetaan kuulumiset.Sain todella erilaisen dietin, kiva kokeilla jotakin muuta.Koska olen ollut sairaslomalla tuon 4 kk, jatkuu Fitfarmin valmennus nyt 2015 helmikuun loppuun, eli vielä on aikaa puoli vuotta.

Oli todella helpottavaa palata takasin dietille, vaikka on ollut joittain mukamas todella " nälkä" niin siltikin olo on tuhat kertaa parempi. Sellainen kokonaisvaltainen paskanolon tunne helpotti melkein heti ja tässä mietin merkittävä vaikutus silläon mitä suuhuni pistän. Nyt kun syön puhdasta ruokaa niin kroppa kuin mielikin kiittää. Nukun paremmin ja olen huomattavasti virkeämpi. Diettiä olen noudattanut pilkkua viilaten ja kaikki kulkee suuhun taas vaakan kauppa ja tämä tuntuu todella hyvältä. Ainoa mikä ei vielä toimi on tuo veden juominen, kun se oli jäänyt on jotenkin vaikea muistaa juoda kaikki mitä pitää, varsinkin töissä havahdun siihen etten ole muistanut juoda ja kotona en illalla voi juoda muuten juoksen wcssä koko yön. Noh nyt ratkaisen asian niin että vien työhuoneeseen juomapullon ja seinälle lista että varmasti tulee juotua tuota vettä.

Tuossa dietin päivällinen, eilen tein lämmintä chilijauhelihasalaatti ja sen lisäksi kippo hedelmiä. Lisättyä rasvaa annoksessa 0 grammaa.


Uutta saliohjelmaa en saanut vaan vedän nyt vanhoilla miä pystyn käden kanssa. Käsi on ollut yllättävän hyvä, Ei särje nyt kokoaikaa vaan ajoittain, oikeastaan ärtyy eniten tästä näyttöpäällellä kirjoittamisesta ja töissä olen tehnyt niin että kirjoitan noin 5min ja pidän taukoja. Minulla on 18.9 Herttoniemen sairaalassa käsikirurgin tapaaminen jossa arvioidaan käden jatko. Kuntosalilla olen käydyn tällä viikolla räpeltämässä kolme kertaa, perjantaina tein jalkatreenin ja vieläkin on reidet ihan tönkkönä joten taisin jotain oikein tehdä. Aamulenkkejä on ollut yksi ja salsassa on käynyt vain kerran, tänään oli tarkoitus mennä mutta aamusta meillä oli kolmasmaailma sota tuota murrosikäisestä joten vitutus vei voiton ja salsa jäi väliin.

Tunnelmia aamulenkiltä klo 5.30.


Intopiukkana hommasin tulevaa Kambodzan matkaa varten kasan biksuja ja jotta niiden pääsen ostin Sports Trackeriin vielä oman sykevyön.

Noh jotain on viikon aikana tapauhtunut vaikkakin vähän eli viikon miinussaldo on 1.6kg en sano tuohon mitään muutakin parempi kun ei mitään. Nyt ajatukset kohti seuraavaa viikkoa ja tämän vitustusolon yritän heittää pois.

1 kommentti:

  1. Mukava, kun voin seurata blogiasi jälleen, ja tsemppiä! Pitäis saada itseäänkin niskasta kiinni...Yritin aiemmin Fitfarmia, mutta en oikein saanut otetta...Onko sinulla jokin max kalorimäärä päivässä?

    VastaaPoista