lauantai 27. syyskuuta 2014

28.9.2014

Näin viikko taas meni ja nyt voi todela että olipa työntäyteinen. Töitä  tultu tehty enemmän kuin tarkoitus, mutta joskus näin. Töissä on nyt tulossa suomenki sanottuna vittumainen asiakas ja tämä vie nyt voimavaroja ja huomaan että mietin tämä mm. lauantaiyöllä, noh onneksi vain harvoin työt tulee kotiin.

Muuten syömisen suhteen viikko menee kuten pitääkin,mä oikeasti pidän tästä diettiohjelmasta joten sallii monipuolisesti syömisen ja mahdollisuuden eri ruuille. Jossakin vaiheessa oikeasti kun aikaa jää ja saan ispiksen laitan reseptejä ylös, nyt ei siihen voimavarat riittä koska projektina iso, ainaki meikäläiseltä kun olen luki-ja kirjoitushäiriöinen, kun ehkä huomaakin.

Ohessa muutama viikon ruoka.


Liikunnan suhteen on tullut pikkasen tynkä viikko kun on ollut niin paljon töissä joten viikon salitreenit kutuisin kahteen, salsatunteja tuli 4 ja reaggatonia 1. Noh onhan toikin hyvä, mutta olisin halunnut enemmän liikkua vaan sen takia koska se on niin pirun kivaa. 

Perjantaina minulle oli aamusta aamukaffetreffit valkun eli Satu Kalmin kanssa ja olipa hyvä ja puhdistava kokemus, näin se vaan on että meikäläisen suurin vihollinen olen mitä itse ja sitä tässä työstetään. Aamupalaverista painun suoraan Jarin kanssa pt-treeneille, edelliset yhteiset treeniy oli 22.4 ja sen jälkeen sanoin käsi yhteistyösopimuksen lopullisesti irti. Voin sanoa että olipa ihanaa, mä oon niin kaivannut Jarin kanssa yhdessä treenaamista, se on ihmisenä aivan ihana. En turhaa kutsu Jaria yhdeksi elämäni mieheksi. Noh nyt treenamaan yhdessä taas viikoittain, muutama poikkeus koska Jarilla on omat sm-kilpailut kehonrakennuksesta. On vaikea kuvata mutta olin pt-treenien jälkeen kuin uusi nainen, onnesta soikeena vaikka kroppa oli ihan poikki, Ja mitä parasta reisitreenissä pääsin oman viha-rakkauskaverin kanssa treenaamaan eli heilurihackin.

Lisäksi sain vihdoin ja viimein hommattua Piruetista ukon kanssa tanssilenkkarit joten nyt alkaa käännöksetkin sujua ja toivottavasti polviin ei satu niin paljon. 

Sitten tuohon minun ykkösviholliseen eli vaakaa, Sadun kanssa sovin ett siirrän vaakalle menoa ainakin vielä kaksi viikkoa, joten kun tuon ukolle sanoin poisti vaakasta patterit hehehe ainakin muo siinä tukee. Enhä minun pitää nyt opetella ettei ne luvut oikeasti määrittele minua ihmisenä vaan muut tekijät. Paino kyllä alas tulee kunhan jatkan. Noh jotain on tapahtunut ostin Madridin matkalta kahdet housut jotka jäivät kiinni reisiin ja nyt menee kiinni, ok ei kylä pysty hengittämään eikä kävelee, mutta ehkä muutaman viikon päästä. 

Eli näillä ajatuksilla seuraavaan viikkoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti