lauantai 12. tammikuuta 2013

13.1.2013

Taas on viikko vierähtänyt. Ensimmäinen kokonainen työviikko loman jälkeen töissä, tuntuu kuin en olisi ollut edes lomalla niin kotoista oli. Minulla on oikeasti maailman paras tiimi, parhaat työntekijät joiden kanssa saan töitä tehdä.

Liikunnan suhteen viikko meni tosi hyvin vaikkei mulla ollutkaan yhtään pt.treeni koska Jari oli koulutuksessa. Täytyy kyllä totuuden nimissä sano että kaipaisin Jarin treenejä, on ne niin ihania enkä itsekseni kyllä osaa tehdä niin kovia harjoituksia vaikka yritin välillä kuvitella Jarin päähäni stemppaamaan. Viikkoon on mahttunut yhteensä kolme salitreeniä ja yksi tyhjän vatsan aamuspinning ja neljä " tavallista spinningiä eli treenattu on kyllä.

Ruokailut menee omalla painollaan ja nyt se on vaan niin että tämä on minun ns. normiruoka diettiajatus on jäänyt. Yhden korjauksen tein kun luin ohjeet uudestaan, eli olen ottanut burnerit illalla ja ne pitää ottaa ennen salitreeniä että näin, joskus olen niin touhu etten ihan keskity. Ruokakin maistuu nyt paremmalta siis ei niin suolaiselta kun olen käyttänyt vaakaa tarkasti, kaksi viikkoa meni senkin opettelemiseen. Jostakin syystä on ajoittain ollut nälkä ( mieltekoja menkkojen takia??), johtuuko siitä että söin muutaman viikon isompia annoksia,taas sen vaakan takia no tiedä häntä.

Eilen olin itsestäni ylpeä kun lähdettiin lasten kanssa keilaamaan, niin muut nautti ja meikäläinen joi kiltisti yhden lite maxin ja minulla oli iltapalaeväänä proteniinpatukka mukana. Muutaman kerran mieli teki ottaa lonkero, koska olen niin aina tehnyt hohtokeilassa mutta tyydyin kiltisti pepsimaxiin.

Vaaka suomeksi sanotuna nyt vittuilee eli viikossa vaivaiset -0.5kg paino on tasan 90,00 eli ensi viikolla tarkoituksena saada rikki tuo 90.00 ja vaaka näyttäsi 8 alkavaa mitä ei ole vähän aikaan tehnyt.

Nyt juon aamunkaffen ja syön aamupalan ja sitten on aika lähteä kohti kuntosalia ja ohjelmassa on spinning.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti