lauantai 19. tammikuuta 2013


20.1.2013
Taas on viikko takana ja niitä on nyt yhteensä 16 joten tänään on ohjelmassa kehonkoostumus ja kuvat. Kun katson mennyttä viikko taakse päin meni se taas kerran omillaan. Nyt on vaan niin etten ole dietillä vaan tänä on nyt minun elämääni, paluuta entiseen ei ole.

Olen itseästäni ylpeä että suostuin mukaan Radio Novan haastettelun ohjelmaan Backman vs. Backman puhumaan valmentajani kanssa painonpudotusprojektistani, ihan turhaan jännitin keskiviikkon nauhoituksia oikeasti tuntui kun olisin vanhojen ystävien kanssa puhunut mukavia. Eilen sitten kuuntelin soffalla  posket punaisina ohjelmaa ja oikeasti yllätyin sehän oli hyvä, me molemmat oltiin oikeasti sikahyviä ja en kehu meitä turhaa hyvä meni. Ohjelmaa kuunnellessa tunnistin itseni, noin minä nyt ajattelen ja tunnen, olen oikeasti sisäistänyt tämän matkani ja mitä se minulta vaatii, suurin osa laihdutuksesta tehdään pään sisällä niin se vaan on.

Töissä ja kotona asiat menevät omalla painollaan ja minä saa keskittyä painonpudotukseen, treenaamiseen ja muut minua omalla tavallaan tukevat. Täytyy sanoa etten tähän ilman perheeni tukea kyllä pystyisi, saan niin paljon tukea ja apua että tämä on nyt mahdollista esim. teen vain kauppalistan ja tavarat " ilmestyy" jääkappiin kiitos mieheni!

Syömiset menevät hyvin ja pilkulleen ohjeiden mukaisesti, edelleen suolakin menee vaakan kautta naamaan. Ainoa mikä tuottaa hankaluuksia on fatburnerit kun en oikein muista niitä ottaa, mutta tuossakin otan nyt ryhtiliikeen.

Treenit sujuu hyvin ja niin rakastan treenaamista, salitreenin olen tehnyt nyt kaksi kertaa ja tänään teen kolmannen, salitreenin jälkeen olen tehnyt aerobisen joko kävellen 30-45min ja sitten easyspinning 45min, spinningissä olen käynyt 3 x ja tänään tulee vielä yksi, yksi tyhjän masun aamu aerobinen on tehty joten ohjelman mukaan mennään. On se kumma miten tästä liikunnasta saa voimaa ja jaksamista. Mietin tuossa juuri että olen siitäkin onnelinen että olen pysynyt terveenä eikä loukkaantumisia ole tullut. Olen myös muistanut pitää välipäivät, eli yleensä niitä on viikossa kaksi, pakko levätä jotta kehittyy eikös niin. Perjantaina oli Jarin kanssa pt-treenit ja ohjelmassa reidet, pakara ja vatsat ja sitten sainkin kyytiä, Jari aloitti treenit jättiläis sarjoilla eli 4 liikkeen yhdistelmällä, voin sanoa että osui ja upposi edelleen pakarat on tulessa tuntuu kuin joku polttaisi pakaroissa tuikkuja, jes!!!

Alla kehonkoostumismittauksen tulokset, on toi paino kumma takana suomeksi sanottuna kaksi paskaa viikkoa ja humahti alas 1.2kg.

Paino 88.8kg, viikossa oli pudonnut  1,2 kg ja vaaka näyttää ensimmäistä kertaa  8 alkaa  ( 101kg)
BMI 34.9 ( 39.6)
Bobyfat 48.7% ( 54%)
Muscle 22.4% (20.4%)
Visceralfat 11 (11)
Vyötärönympärys 91cm, miinusta uskomattomat 25cm 16 viikossa!! (116cm)

Kuvat tulee taas pikkasen myöhässä, kun saan jonkun perheestä kuvaamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti