lauantai 5. tammikuuta 2013

6.1.2013

Näin se vuosi vaihtui ja taakse jäi viimeinen vuosi jolloin olen ylipainoinen, meinaan todellakin olla tänä vuonna normaalipainossa.

Uusivuosi meni hyvin, 31.12. oli Jarin kanssa pt-treenit ja uudesta vuodesta nautin, myönnän että tuli syötyä ja juotua vielä klo 24.00 jälkeenkin mutta taitaa kuulua uutena vuotena asiaan.

1.1. aloitin sitten uudella ruokavaliolla, kahtena ensimmäisenä aamuna minua jostakin syystä närästi mutta onneksi se loppui. Perjantaina tuli pikkasen harmituksen paikka, mutta sitten ajattelin että tämä on vain elämään. Mika osti minulle uuden vaakan jonka otin muutama viikko sitten käyttöön, ajoittain olen epäillyt mittaako kunnolla, mm. ruoka on ollut ajoittain tosi suolasta heheheh........ kun sitten perjantaina Mika sanoi ettei sillä saa punnita tiskipöydällä koska ei ole tarpeeksi suora vaan jättää osan painosta pois, joten annoskoot on ollut hippasen isoja ajoittain. Tuli hetkeksi tunne että _vittu, mutta päästin sen heti pois. Muuten uusi ruokavalio on hyvä ja se illan munakas on niin niin hyvää.

Treenit sujuu mielestäni tosi hyvin ja tuo uusi treeniohjelma on ihana ja ihanan raskas, on oikesti tekemisen meninki. Salitreenit olen tällä viikolla tehnyt 3 x,  joista 2 x Jarin kanssa, lisäksi olen käynyt 3 x spinningissä joista yksi oli tyhjään vatsaan. Tämän otan  itselleni vakitreeniksi ja olen sitonut kaikki perjantaiaamut kalenterista jotta siihen pääsen. Muuten toinen aamuaerobinen tyhjään vatsaan puuttuu, koska valitettavsti nyt on niin luikasta etten tonne ole uskaltanut lähteä. Salitreeniä tehdässäni olen ottanut käyttöön Fast Glutaminen 5g ennen treeniä ja 5g sen jälkeen, Jari sanoi että tästä hyötyisin. Sain Jarilta myös teenivihkon joten nyt on helpompi seurata treenejä ja painojen kehitystä. Tuntuu että olisin ihka oikea salitreenaaja.

Nukkunut olen todella hyvin, muuten olo on ollut hyvä, vatsa toimii ja mieli on virkeä. Vaakalla kävin aamulla ja tulos oli ihan _aska el i- 100g vko,eli paino on nyt 90.5kg,  on se kummaa ensin on kaksi oikein hyvää viikkoa ja sitten kaksi huonoa. Noh olkoon kyllä se siitä aikaa taas tippumaan, noinko vapaasyöntipäivät tai sitten tuon uuden keittiönvaakan painot siihen vaikuttaa, niin tai näin periksi ei anneta vaan jatketaan diettiä grammalleen ohjeiden mukaan.

Eli kaffe naamaan ja aamupalaksi rahkaa ja kohta tämä ruho raahautuu kuntosalille ja edessä on tiukka spinning.

Yllä uudet ranne ja yhdistetty " remmituki" jonka eilen tilasin jenkeistä, ihan protuote, en malta odottaa että posti tuo!

3 kommenttia:

  1. Ilmoittelehan paljonko tuli noille Versa Gripseille hintaa ja jäivätkö tulliin?

    VastaaPoista
  2. Asia selvä, ilmoitan heti saapuvat, firmasta tuli viestiä että ovat matkalla postiin. Itse odotan niitä ihan intopiukkana.

    VastaaPoista