lauantai 2. helmikuuta 2013

3.2.2013
Herätty klo 7.00 herätyskellon, tänään ohjemassa aamusta selkä, vatsa ja pakaratreeni ja päälle spinning55min.

Töissä ja kotona elämä kulkee nyt tämän dietin mukaan, vai voiko enää sanoa että on dietillä kun tämä tuntuu omalta elämältä?

Ihanaa että on jo helmikuu, ensi kuussa on sitten virallisesti kevät. Kummasti jaksaa vieläkin paremmin kun alkaa olla pikkusen valoisempaa joka ikinen päivä,

Viikon koko kohta oli maanantai kun pikkupoikani täytti sitten 18v. mihin nämä vuodet ovatkaan menneet, nyt olen 45v. kahden " aikuisen" lapsen äitiä, toisaalta on niin niin ihanaa että olen muksut nuorena tehnyt. Nukkunut olen jostakin syystä pikkasen huonosti, tai syynä on todennäköisesti että odottelen poikaani baarista kotiin kun on nyt sattuneista syitä siellä ollut.

Syömiset menee hyvin nälkää ei ole, mutta se on kumma että aina välipäivänä on jotenkin vaikeampaa varsinkin ruuan kanssa, onko minulla sitten liikaa aikaa sitä ajatella.  Vatsa toimii hyvin joten senkään kanssa ei ole ongelmaa.

Treenannut olen ohjeen mukaan, maanantaina oli 55min spinning, tiistaina jalkatreeni ja päälle 55min spinning-> olin itsestäni ylpeä itse tehdyn jalkatreeni jälkeen sain jalka tärisemään ja spinnigissä tämän jälkeen olin ihan poikki siis kirjaimellisesti, keskiviikon ja torstain lepäsin, perjantaina oli aamusta tunnin spinning tyhjään vatsaan ja töistä menin suoraan Jarin kanssa pt-treeniä tekemään-> ohjelmassa rinta, olkapää, ojentaja ja hauis. Minun on pakko todeta että minulla on paskat käsivoimat ja tekniikka tai sitten olen jumissa kuten Jarin vähän epäili, eli on kai pakko mennä hierojalla, niin tai näin seuraavissa pt-treeneissä keskitytään käsiin. Noh jotain kai olen oikein tehnyt koska tuntuu nytkin kirjoittaessa rintalihaksissa.

Sitten se minun suurin stressini vaikkein sitä saisi kytätä eli paino, viikon saldo ´-700g, eli kyllä se alas menee vaikkakin pikkuhiljaa. Painoa on nyt 87.8kg ja kakkostavoitteeni olisi painaa 3.4 79.9kg eli kyllä se on vielä saavutettavissa.

Ensi viikolla pidän palautusviikon eli salitreenit on tauolla mutta aerobista ajattelin vetäistä eli spinningiä 3-4 x. Vapaasyöntipäivän pidän 9.2 koska silloin juhlitaan poikani 18v päiviä. Nyt lopetan ja vien koirat ulos ja lähden kuntosalille.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti