lauantai 11. toukokuuta 2013

12.5.2013

Jaahas taas viikko vierähtänyt ja ajatukset joten pyörii siinä että tämäkin loppuu aikanaan enkä sitä halua. Pidän tästä uudesta elämästäni sekä  Satun ja Jarin tuesta, en osaa edes nyt ajetella että joskus olen omillani. Nyt tuntuu eikä enkä siihen pysty, vaikka tiedän ettei se totta ole. Vaikka koenkin olevani vahva, koen tämän vuoropuhelun itselleni erittäin tärkeäksi. En tiedä mistä nämä ajatukset päähäni tulevat, toisaalta alan pikku hiljaa oikeasti kallistua siihen että jatkan valmennusta vuodenkin jälkeen, ainakin puoli vuotta, saa nyt nähdä mitä tämä akka päättää vaaka kun on.

Viikko on mennyt hyvin, mutta jotenkin nuo arkivapaat sotkevat, on aina pikkasen ulalla mikä päivä on menossa. Ruokailut sujuu hyvin, vaikka töissä on muuttujia koulutusten ja asiakastapaamisten takia, niin omasta mielestäni selviän niistä hyvin ja teen järkeviä valintoja ruuan suhteen.

Senkin olen huomannut että kun syön terveellisesti, niin voin todella hyvin, olo on ihan mahtava. Ennen aina oli maha kipeä, milloin turvotti  milloin mitäkin mutta nyt ne ovat taakse jäänyttä elämää. Olen tosi iloinen että olen saanut ruokarytmin ja nyt jo kroppa ilmoittaa, mitä se ei ennen tehnyt. Sitten nämä naisen hormoonit, eli eilen illalla oli jotenkin ruuan kanssa vaikeaa teki mukamas mieli kaikkea noh syykin selvisi tämä aamuna alkoi menkat. Hitto kun veisi mennessään nämä naisen hormaanivaivat, noh olen niin " vanha" oikeasti ettei minun tarvitse menkkoja montaa vuotta kärsiä. Eli jippii kohta alkaa vaihdevuodet hehehehe...............



Treenannut olen tosi hyvin ja olen oikeasti itsestä treenin suhteen todella ylpeä. Salitreenin olen tehnyt ohjeen mukaan nejä kertaa. Jalkaprässissä tuli kapella otetteella oma henkilokohtanen enkka viimeinen sarja 15 x 180kg ,kun treenit aloitin oli painoa 80kg. Jollekin se on vähän mutta koen olevani kehityskelpoinen. Tein muutenkin jalkatreenin torstaina niin että vielä tänä aamu jaloissa ja varsinkin peffa on tulessa on sen  ihanaa. Spinningissä olen käynyt kaksi kertaa ja muut aerobiset on ollut kävelyä. Nyt hiffasin että olen tältä viikolta laiminlyönyt lihashuollon eli tänään täytyy muistaa venytellä huolella. Oon kyllä huomannut että olen aivan liikunta addikti, vaikka aiemminkin liikun paljon niin nyt en oikein malta olla liikumatta. Myös kiltisti olen  välipäivän pitänyt.

Sitten tuo minun ihana kamalta ystävä / vihollinen eli vaaka. Aamupaino oli 81.3kg eli -600g vko. Alas menee koko ajan hyvä niin. Jotenkin odotan kuin kuuta nousevaa että vaaka näyttäsi 79.9kg noh tällä vaihdilla saavutan sen kahdessa viikossa. Olkoon se seuraava numerollinen tavoite, sen jälkeen on miinus 25kg eli pienillä askelilla eteenpäin niin hyvä tulee. Ei tässä kiirettä oikeasti ole, sen olen jo hyväksynyt etten ole " bikini" kunnossa kesällä 2013 mutta olen uimapuku kunnossa kesällä 2014.

Nyt tämä lähtee heittämään koirat ulos ja lähteen kuntosalille äitienpäivää viettämään selkätreenin ja spinningin parissa. Paras lahja jonka tämä äiti voi lapsilleen antaa on olla hyvässä kunnossa ja pudottaa painonsa terveelliselle tasolle jotta saavat äidistään vielä vuosi nauttia.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti