tiistai 13. marraskuuta 2012

14.11.2012

Mikä ihana keskiviikko, jotenkin on vaan aamusta mahtava fiilis, vaikka poikkeuksellisesti yöllä heräsin ja vielä työasioita miettimään mitä en ole tehnyt ainakaan vuoteen?

Tänä torstaina esikoiseni tyttäreni elämäni valo täyttää 22v , voinkin kysyä mihin ne vuodet ovat menneet. Yksi asia on varma olen 22v. laihduttanut siitä asti kuin Salla syntyi ja luulen oikeasti ettei tässä maailmassa ole monta diettiä mitä en ole kokeillut.

Vasta nyt tuntuu että olen omani löytänyt ja oikeasti tarkoitan sitä että tämä voisi olla myös loppuelämäni ruokavalion runko. Aina aikaisemmin olen antanut jossakin vaiheessa periksi tai on ollut loma joka on pikkasen jäänyt päälle tai jotain surullista on tapahtunut ja kun tunne syöppä olen, olen suruuni syönyt.

Siitä olen aikuisen oikeasti yllättynyt että oikeasti pidän kuntosalitreenistä vaikka tiukkaa se tekeekin, siinä on vaan jotenkin niin tekemisen meininki ja meikäläinen rakastaa ennen kaikkea itsensä voittamista.

Toivotan meille kaikkille oikein hyvää työ- ja treenipäivää, nyt on pakko alkaa pakata tavaroita ja eväitä ja lähteä töihin nauttimaan työstä ja ihanista työkavereista. Pakko todeta että olen etuoikeutettu että saan tiiminin kanssa töitä tehdä, siitä ei oikein porukka parane!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti