lauantai 3. marraskuuta 2012

4.11.2012
Takana taas viikko, miten aika meneekin niin nopeasti . Ihanaa ettei tarvitse enää tarvitse käydä vaalla päivittäin. Tämän aamun paino oli 96.1kg eli viidessä viikossa on paino tippunut yhteensä 4.9kg viikko pudonut oli 600g , hitaasti mennään mutta varmasti alaspän. Toisaalta ei nämä kilot ole muutamassa viikossa tulleetkaan eivät ne siinä ajassa lähdekään ja laskin että olen pudottanut yli 10% kokonaistavoitteestani, jotain positiivista.

Viikontreenit ovat sujuneet hyvin, kuntosalitreenin olen tehnyt maanantai, keskiviikko ja perjantain jolloin treenasimme Jarin kanssa pikkasen poikkeus ohjelmaa -> tiukkaa teki mutta kivaa oli. Pikkasen Jarin hymyilitti salilla kuin näytin palaani eli läskin alta alkaa löytyä hauislihas pieni mutta kuitenkin.

Eilen jäi tyhjän vatsan aamulenkki väliin, kun vettä satoi kaatamalla koko aamun, mutta korvasin sen 32km pyörälenkillä johon aikaa kului 2h ja 3min.

Kohta pitäsi lähteä aamulenkille, odotan että pikkasen lämpenee koska maa ihan jäässä ja itseni tuntien olen hippasen tapaturma altis. Ainoa harmitus on tällä hetkellä tuo olkavarsi ja sitä taas viime yönä särki, joten kattoo nyt joudunko jättämään tämän päivän salitreeni väliin. On ollut ihanaa huomata kuinka olen oikeasti alkanut nauttia kuntosalitreenistä ja siitä että teen viimeiset sarjat verenmaku suussa, mikä ihana tunne tulee itsensä ylittämisestä.

Ruokailut menee ohjeen mukaan 95% eli ihan kaikkea on edelleen ole saanut syötyä ( edelleen haasteena tuo iltapalarahka joka jäi nyt enää kerran väliin) ja muutaman kerran on ruokaväli ollut yli neljä tuntia. Yhtään en ole syönyt yli ja kaikki menee vaakan kautta naamaan jopa suola. Ja nyt muuten hiffasin että olen unohtanut lisätä sen hedelmän johonkin ruokaan, eli tässä otan ryhtiliikkeen.

On ollut ihana huomata kuin tämä sopii minulle kuin nenä naamaan ja kuinka helppoa tätä on noudattaa, minulle ei vaan yksinkertaisesti sovi vaihtoehdot.

Ensi viikon perjantaina minulle on se vapaasyöntipäivä ja siitä palaan diettiin heti lauantaina, on hyvä että on vapaasyöntipäiviä koska niinhän minulla tulee jatkossakin olemaan kuin dietti loppuu, eli kohtuudella kaikkea ja arki ratkaisee.

Nukuin kuin tukki ja tämä auttaa kaikessa muussa. Aamuisin olen virkeä ja valmis ottamaan päivän haasteet vastaan. Olen myös päässyt eroon kaiken maailman vatsan turvotuksista ja vaivoista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti