lauantai 22. joulukuuta 2012

23.12.2012

Näin se homma etenee ja yhtä äkkiä on aatonaatto. Viikko on mennyt todella nopeasti ja hyvin, on ollut ihanaa olla lomalla eikä ole oikeasti tehnyt mitään muuta kuin nauttinut olostani.

Eilen oli 23v hääpäiväni, mieheni oli ostanut minulle ihanan pitkän Nominationin kaulakourun ja  siitä tuli niin hyvä mieli. Itse annoin lahjaksi pt-treenit, eli menin Jarin kanssa salille yhdessä treenaamaan eli ukko saa uuden kropan vaimoltaan.

Viikon syömiset ovat menneet suunnitelman mukaan pilkulleen ja grammalleen. Eilen Mika tuli minua vastaan treeneihin ja vein ukon oluelle, itse nautin kiltisti lite kokiksesta, vaikka vanha Hanna olisi hääpäivän kunniaksi syönyt ravintolassa pitkän kaavan mukaan ja nauttinut päälle muutaman lasin viiniä, mutta uusi Hanna onkin ihan erilainen ja olen itsekin hänestä yllättynyt ja ylpeä.

Uuden treeniohjelman otin käyttööni maanantaina ja täytyy rehellisyyden nimissä myöntää että ompa kiva ja rankka, siinä on tekemisen meininki. Salitreenit olen tehnyt maanantai, tiistai, torstai ja eilen, keskiviikkona olin aamusta spinningin tunnilla ja menin illalla uudestaan koska olin muistanut Jarin pt-treenit väärin ne oli keskiviikkona eikä torstaina joten sen takia tein keskiviikkona  kaksi kertaa spinningin ja illan tunnin vedin satasella eikä siitä palautuksia pahemmin pidetty. Ensin minua _itutti että olin katsonut päivän väärin, mutta harmitus jäi sitten salille ja hyvä niin. Eilen oli Jarin kanssa ihanat treenit ja opin käyttämään vetoremmejä ja kyllä niistä hyötyä olikin.

Kohta lähden ukon kanssa aamu spinningtunnille ja sitten on aika alkaa joulua valmistelemaan. Noh paljoa ei tarvitse tehdä koska valmistelut ovat todella pitkällä, joten mitään joulustressiä minulla ei ole. Huomenna olisi tarkoitus lähteä tekemään jouluaaton kunniaksi salitreeni, lähden jos ajoissa herään, joten katsoo nyt.

Ihanaa että huomenna on vapaasyöntipäivä, meinaa nauttia joulusta mutten anna syömäruuvin pudota päästä, tiistaina on tarkoitus palata takasin ruotuun, perjantaina syön todennäköisesti soveltaen koska on äitini 70v. syntymäpäiväjuhlat ja uutena vuotena pidän taas vapaasyöntipäivän. Suurena haaveenani on ettei jouluviikolla paino nousi grammaakaa, saa nyt nähdä mutta tähän pyrintään ja keskiviikoksi on sovittu Jarin kanssa pt-treenit.

Tätä projektia on nyt takana 12 viikkoa ja tänään oli aika tehdä taas kehonkoostumismittaus ja mitata vyötörö, koska nämä teen neljän viikon välein.

Sitten tulokset , sulussa lähtömitat.

Paino 90.7kg, viikossa oli pudonnut tasan 1kg, nyt meni ensimmäinen 10kg rikki hyvä minä ( 101kg)
BMI 35.7 ( 39.6)
Bobyfat 47.3% ( 54%)
Muscle 23.7% (20.4%)
Visceralfat 11 (11)
Vyötärönympärys 93.5cm (112cm)

Minusta hienoa edistystä.

Kuvat pikkasen myöhässä.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti