lauantai 1. joulukuuta 2012

2.12.2012

Olihan viikko, ei dietin takia vaan töitä on ollut enemmän kuin laki sallii, noh ihanaa enää kuusi työherätystä ja sitten alkaa pitkä loma. Oikein odotan lomaa, meinaan viettää sen liikunnan merkeissä. Ajattelin juuri että elvytän loman aikana hiipuneen uintiharrastukseni. Aikoinaan kävin aamu-uinilla ennen töihin menoa ja se oli ihanaa.

Jos tarkastelen mennyttä viikkoa on se mielestäni mennyt hyvin, syöminen, nukkuminen ja liikkuminen on ollut ohjelman mukaista. Ruokailua ei tarvitse enää edes miettiä koska se on nyt minun ruokailu. Syönyt olen kaikki muut ruuat  paitsi yhden iltarahkan jonka söin päivällä.  Eli oikeastaan yksi välipala vaan puuttuu koska en jaksanut taas valvoa.

Salitreenin olen tehnyt 4 x ja torstaina oli Jarin kanssa pt-treeni joka kyllä vei kaikki mehut, mutta oli samalla aivan ihana.Tuli myös hyvä mieli kun Jarin " pikkasen" kehuin sanoin että olet saanut lisää voimaa, hyvä minä.  Eilen en tehnyt aamulenkkiä, koska tiet olivat aivan tukossa lumesta ja ovat niitä vieläkin joten jäten sen tänäänkin suosiolla vähiin. Eilen myös taistelin koko illan lähdenkö treenin tekemään ja lopulta otin itseäni niskasta kiinni ja innostuin niin että tein salitreenin päälle tunnin crosstrainerin, eli se kyllä osaltaan korvaa aamulenkin.

Kello on vasta 7.00 ja olen pirteä kuin peippo, kaikkeen tämä uusi elämäntapa vaikuttaa. On ihanaa nukkua hyvin ja herätä pirteänä.

Painoa oli äsken 93.4kg eli viikossa pudonnut 0.5kg ja yhdeksässä viikossa 7.6kg. Hitaasti mutta varmasti mennään. Niin se vaan on että nämä kilot pitää treenata ja syödä pois. Jos totta puhun odotin suurempaa pudotusta, mutta hyvä näinkin. Vaikka kiloja ei ole kauheasti lähtenyt olen kuitenkin pienetynyt, sen huomaa vaateissa ja useat ihminen sanoo että olen laihtunut.

Nyt juon tämän aamukahvin loppuu ja lähden koirien kanssa ulos rämpimään. Ohjelmassa on tänään Jarin ohjeiden mukaan remmien osto ja voipi olla että intoudun vielä salille lähtemään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti