lauantai 23. maaliskuuta 2013

24.3.2013

Herätty taas ennen kello seitsemään, alan olla kohta sitä mietä etten oikeasti tarvitse kelloa koska herään nykyjään aina ennen kellon soittoa.

Taidan olla pikkasen loman tarpeessa kun lasken päiviä, enää kuusi työherätystä ja sitten pääsen aikuisen oikeasti lomalle, siis saan viettää myös dietistä lomaan Damin reissun aikana. Kumma juttu miten sekin tuntuu oudolta, noh on myös hyvää opettelua sanon minä ja olen kyllä itselleni luvannut etten pistä lekkeriksi vaan nautin kohtuudella ja pidän ruokarytmistä kiinni, samoin sen että palaan loman jälkeen heti ruotuun. Siinä auttaa että melkein heti Jarin kanssa pt-treenit ja siitä päivän päästä valmentajan kanssa taktiikkapalaveri missä löydään loppuun lopullinen painonpudotustavoite ja tarvittaessa tiukennetaan diettiä.

Olen tässä huomannut että olen oikeasti myös onnellisempi, mikseköhän noh tietysti että näytän jo pikkasen paremmalta ja se että vointini on loistava. Nukun hyvin ja olen virkeä, jotenkin vaan on niin hyvä olla. Tämä kaikki heijastuu myös töihin ja kotiin, tuntuu että läheisetkin voi paremmin kun minulla on hyvä olla. Muutaman kerran on tullut sellainen ihana onnen tunne, en osaa sitä oikein edes selittää mutta voin sanoa että tuntuu hyvältä.Töissäkin asiat menevät hyvin vaikka totuuden nimissä töitä on nyt enemmän " kuin laki sallii" ja haasteita riittää, pitäisi löytyy uutta henkilönkuntaa ja tulee uusia isoja asiakkaita jne, mutta kumma nyt en ota näistä stressiä, olenkohan jotain oppinut. Näin se vain on että asiat järjestyvät jotenkin, näin on aina ollut ja tulee olemaankin.

Hiffasin myös viikon aikana etten ole mitään elämässäni noudattanut näin pitkään ja tiedostin että aikuisen oikeasti tulen tässä myös onnistumaan, oikeasti olen joku päivä tavoitepainossani ja siitä on ainakin 25v, kun näin viimeksi on ollut. Puhun tästä myös Jarin kanssa ja hän sanoi samaa ettei ole mitään miksi en onnistuisi en edes itse enää estä itseäni.

Ruokailun suhteen viikko on mennyt hyvin, vaikka siellä on ollut muutana muuttuja johon ei ole omia eväitä voinut ottaa, eli selvisin omasta mielestäni yhdestä koulutuspäivästä ja asiakaslounaasta kunnialla ja tein omia hyviä valintoja. Niitä samoja joita joudun myös loppuelämäni tekemään kunhan olen päässyt tavoitepainooni jotta siinä pysyn. Se on minulla aivan selvää että paluuta entiseen ole. Olen myös huomannut kuinka tiukassa tavat oikeasti olivat, aina aikasemmin työviikon jälkeen haiemme tapaksia ym. herkkuja ja niille viiniä, oli ihan itsestään selvä että saan työviikon jälkeen rentoutua ja nautiskella, myönnän että tätä kaipaisin pitkään. Nyt sen tilalle on tullut joka viikkoset pe-treenit Jarin kanssa ja sieltä saan sen nautinnon, liikunnasta saadut endorfiinit ajavat nyt saman asian mikä tuli ennen muutamasta viinilasista.

Maanantaina olin taas urheiluhierojalla ja nyt todellakin tuli tarpeeseen sai minun reidet auki ja kuinka ihana tunne oli sen jälkeen. Sain häneltä näppärän neuvon jota eilen kokeilin, eli luonnon oman lymfahoidon reisille, ensin saunaan, sitten reislle kuumasuihku päällä jääkylmäsuihku ja tämän jälkeen reisien rasvaus, pitäisi auttaa kuomaaineiden poistumisessa eli meikä ottaa käyttöön ja kokeilee nyt jonkin aikaa. Liikkunut olen uuden ohjelman mukaan ja uusi ohjelma on hyvä, yritän kuvitella omissa treeneissä Jarin " huutamaan" olkapäilleni ettei mukavuustaukoja ja syvemmälle. Eli saliohjelman teen nyt  neljä x vko ja päälle tulee neljä spinningtreeniä. Aamutreenit tyhjällä vatsalla jää kahteen, yksi niitä on prjantaiaamun spinning ja toinen on tämä sunnuntai eli ensin sali ja päälle spinning. Kunhan kelit antaa myöden aloitan taas aamunsauvakävelyt, joten todella toivon että pakkanen helittää ja maa alkaa sujaa jottei ole niin luikasta. Ja kun olen niin tapaturma altis on nyt riskeeraa ennen kuin olosuhteet antavat myöden.

Aamulla kävin taas iloisesti vaassa ja vaaka näytää nyt 83.3kg eli viikossa on painoa lähtenyt -800g johon kumma kyllä olen tyytyväinen. Minulla oli niin haaveissa että lähtisin lomalle -20kg kevyempänä, viimeinen ulkomaan loma oli Praha ( ja siltä palatessani vaaka näytti vain 102.4kg)  ja se siitä suoraan alkoin tämä minun projektini Fitfarmin hyvässä " hoidossa", noh tai muutaman päivän päästä loman jälkeen. Aikaa on viikko ja neljä päivää pudottaa tuo -900g jonka olen tavoiteekseni ottanut ja teen kaikkeni että siinä onnistun!

Näillä ajatuksilla kohti seuraavaa viikkoa, nyt aamukaffe naamaan ja nokka kohti kuntosali.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti