lauantai 15. kesäkuuta 2013

16.6.2013

Huppista ei vanhasta ole oikein juhlimaan, tai siis on mutta oon ihan poikki ja katki!! Takana on aivan  ihana viikonloppu Tallinnassa ihanien ihmisen kanssa, että tekikin hyvää viettää dietistä vapaaviikonloppu. Edellinen vapaasyönti- ja juontipäivä oli yli kaksi kuukaustta sitten. Syöty ja joutu kohtuudella ?!?ja tanssittu  aamukolmeen saakka. Oon kun uudesti syntynyt ja tästä tulee traditio. Reissusta jäi niin mieli ja mukavia muistoja että vieläkin hymyilyttää.

 Hotelli oli aivan ihana pikku designhotelli ihan vanhankaupungin sydämmessä, taidan lähteä sinne uudestaan joku päivä ukon kanssa. Jos saan kesälomalle vapaata niin sitten painutaan miehen kanssa takaisin sinne.

Tänä aamusta oli sitten palattu arkeen ja diettiin. On se kumma kuinka helppoa on tämä on, johtuu varmasti siitä että tämä on nyt minun loppuelämän ruokavalionrunko. Ja näin pitää ollakin en voi olla jollakin dietillä vuotta ja sitten palata vanhaan. Viikon aikana muut ruokailut ovat menneet dietin mukaan, pari muuttujaa on töissä ollut mutta olen niistäkin selvinnut kunnialla.

Keskiviikkona minulla oli Fit-lehden kuvaus. Kuvaus sessio oli ihan hauska ja siitä jäi hyvä mieli. Kun kattelin kuvia niin huomasin että minulla on todellakin paljon töitä vielä edessä jotta saan tämän kropan kuntoon. Voin todeta että kyllä tällä akalla on peffaa ja reittä, joten töitä riittää. Noh ei tässä kiire ole ja nautin tästä tekemisestä, oikeasti mä niin niin rakastan salitreenjä!!



Treenit ovat viikon aikana jääneet vajaaksi johtuen tästä viikonlopusta. Eli viikon aikana sain tehtyä salitreenin vain kaksi kertaa, työmatkapyöräilyjä ja spinningtuntia oli kaksi, joten ei ihan paha vaikkein täyttä treeniä tullut tehtyä. Tänään tekisi mieli lähteä salille, muttein voi koska eilen tuli juotua joten meikä kärsii nyt siitä. Noh huomenaamusta taas täysi rähinä päälle.

Koska alkoholi on aina sotkenut minun aineenvaihdunnan en aamusta oikeasti " uskaltanut" mennä vaalle. Jätän tämän viikon punnituksen suosiolla väliin, koska psykeeni ei nyt kestä sitä että olisi tullut tuon viikonlopun rilluttelun takia takasin edes 100g. Olen oppinut jo itseni tuntemaan ja koska tuo vaaka on minulle jokin " pyhä lehmä" en nyt sillä itseäni kiusaa vaan keskityn jatkamaan diettiä.

Ensi viikolla on juhannus ja minulla on juhannusaattona vapaasyöntipäivä. Katsotaan onko minusta käymään silloin sunnuntaina vaalla?













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti