lauantai 6. lokakuuta 2012

7.10.2012 ensimmäinen viikko takana.

Viikonpainot 30.9 101kg, 1.10, 100,5kg, 2.10 99,8kg, 3.10 99.5kg, 4.10 99,5kg, 5.10 99,1kg, 6.10 98.6kg , 7.10 98,8kg.

Viikontreenit, 30.9 60min pyörälenkki tyhjään vatsaa, 1.10 salitreeni 1 olin niin väsynyt illalla että jäi iltapala syömättä kun uni tuli jo klo 21.00, fiilis treenin jälkeen mahtava vaikka olenkin vielä rapakunnossa. 2.10 välipäivä. 3.10 pitkästä aikaa spinning 45min, teki niin hyvää että meinasi kyynel tulla, että olenkin kaivannut spinningtunteja. 4.10 salitreeni2, hitto että sai vääntää tosissaan kyllä meikäläisen kädet ovat huonossa kunnossa, mutta toisaalta tästä on vain matka ylös, valitettavasti taas uni tuli ennen iltapalaa joten se jäi väliin. 5.10 välipäivä, 6.10 ensin tiukka spinning45min, päälle salitreeni 1 ja pyörällä kotiin, olin niin poikki että viimeisen ylämäen jouduin pyörää talauttamaan kotiin.  Toisaalta oli hyvä huomata että pystyn myös yhdistämään spinning treeniin mutta seuraavan kerran teen niin että spinning on sekä palauttava koska 30min loppupalautus teki lopussa ehkä liian tiukkaa. 7.10 lähden kohta tyhjän vatsan aamulenkille kun olen saanut tämän kirjoitettua, muuta treeni en tänään tekee koska eilisestä on jalat ihan jumissa joten illalla on sitten venyttelyn aika.

Sitten se suurin haaste eli ruokailu, olen syönyt kellon kanssa ja pitänyt huolen ettei ruokailuväli ole koskaan yli neljä tuntia. Nälkää en ole kärsinyt ehkä ajoittain päinvastoin on ollut vaikea saada kaikkea alas-> varsinkin aamupalalla jää edelleen hedelmä syömättä kun e ei yksinkertaisesti mahdu mahaa, sanoin jostakin syytä on vaikea muistaa ottaa aamuin ja illoin soijalesitiitirouheta-> tässä otan ryhtiliikeen. Päivällisen pasta/riisi annoksen olen pienentänyt 40/45g jotta saan kaikki alas perunaa saan alas sen 200g. Muuten olen ruokavaliota noudattanut pilkkua viilaten ja sen on ollut helppoa, tuntuu että voisin jatkaa tällä maailman loppuun asti.

Olo on ollut koko viikon todella hyvä, olen energinen ja olen alkanut herätä työaamuisin ennen kellon soittoa, ainostaan eilen treenin jälkeen olin ihan poikki. Kello on nyt 7.52 ja on aika laittaa treeninkamat päälle ja lähteä lenkille.

Olen täysin vakuuttunut että kyllä tästä hyvä tulee ja odotan innolla ensi viikkoa jossa minulla on kaksi pt ohjausta ja voin todeta että näin nämä läskit lähtee.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti