tiistai 16. lokakuuta 2012

Keskiviikko 17.10.2012

Oon kyllä niin touho etten aina kuuntele mitä minulle sanotaan, oon stressanut 700g painonnoususta ja autuaasti unohtunut että Satu sanoi että aluksi paino todennäkäisesti nousee ennnen kuin kroppa tottuu uuteen ruokavalioon ja treeniin joka on täysin erinlainen mitä olen aikaisemmin tehnyt.

Perjantai treeni oli niin kova että vieläkin on peffa kipeä, nyt oli ensimmäinen aamu jolloin kävely ei sattunut. Tänään on ohjelmassa pt-treeni Elixiassa, se on niin erilainen mitä mun Fitfarmin pt vetää mutta käytän pois koska on ilmainen, täytyy muistaa vaan sanoa että laittaa huomattavasti enemmän painoja ja käskee tekemään kovemmat sarjat lyhyillä palautuksilla niin hyvä tulee.

Oon kyllä tosi tyytyväinen tähän valmennukseen, tukea saa heti kun sitä tarvitsee ja se on tässä tärkentä koska hommahan on just mentaalipuolella. Niin se on ettei nämä kilot ole viikossa tulleet joten hiljaa hyvä tulee ja tälle projektille olen antanut nyt vuoden aikaa joten sitä on jäljellä vielä 50vko. Oon asiaa työstänyt jo niin pitkälle että taidan jatkaa tämän jälkeen intensiivivalmennuksella jossa treenaan pt-kanssa 2 vko jotteivat pudotetut kilot vaan hiivi takasin kun aina ennen.

Nyt lähden valmistautumaan töihin lähtöön joten se on työniloa meille kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti