lauantai 13. lokakuuta 2012

Sunnuntai 14.10 viikon yhteenveto
Painot 8.10 98.8kg, 9.10 99.1kg, 10.10 99.3kg, 11.10 98.6kg, 12.10 98.7kg, 1314.10 98.4kg,  .10 98.4kg, Masentavaa viikon yhteispudotus yhteensä vaivaiset 400kg, olen kyllä kaukana omasta tavoitteesta eli keskimäärin 1kg/vko. Voihan olla että kroppa on sekaisin salitreenistä( ja siitä etten ole kolmeen kuukauteen liikkunut lainkaan ennen tätä)  ja kerää nestettä mutta kuitenkin tulos on minulle suomeksi sanottuna paska.

Sitten viikon liikunnat, 8.10 salitreeni 2, 10.10 salitreeni 1 pt-vetämänä on se kumma kun toinen oikein kannustaa ja piiskaa niin sitä saa vaan itsestää enemmän irti. 12.10 salitreeni 2 pt-vetämänä-> voin sanoa että nyt tuli annettu kaikki varastoon ei kyllä jäänyt mitään kaunis kiitos Jarille, 13.10 tunnin sauvakävelylenkki tyhjään vatsaa-> kroppa oli eilisestä niin kipeä että tekniikka kyllä kärsi mutta tulihan tehtyä. Kun olen kahvit juonut niin lähden viikon toiselle tyhjän vatsan lenkille, illalla on tarkoitus tehdä salitreeni 1. Siitä olen itsestäni ylpeä että olen jopa alkanut pitää kuntosalitreeneistä minä joka niitä aikuisten oikeasti vihasin.

Ruokailu viikon aikana on ollut melkein ohjelman mukainen, ainoastaan 8.10 ja 10.10 jäänyt iltapalarahka syömättä koska en jaksa valvoa että saisin sen syötyä, eilen sain aamun puuroannoksen kokonaan alas hedelmä ei mahdu vieläkään, soijalesitiinirouheen kanssa olen skarppannut ja se tulee melkein aina syötyä. Mietin syönkö liikaa kun paino laskee noin vähän ja kaikki ruoka ei tunnu edes mahtuvan.

Jos en tuota painoa mieti fiilis ja sitoutuminen on 100%. Nukun kuin tukki ja se tuntuu aivan ihanalta, aamuisin olen virkeä ja herään usein ennen kello. Tänään nukuinkin ennätyspitkään eli yhdeksään mutta valvoinkin illalla.

Viikonkoko kohta reisitreeni 110kg jalkapräsillä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti