lauantai 6. heinäkuuta 2013

7.7.2013

7.7.2013

Näin se homma etenee ja taas on viikko kulunut. Edessä on tätä valmennusta tasan 12 viikkoa joten aika on mennyt kuin siivillä. Tein kuluneen viikon aikana jatkosopparin eli jatkan Fitfarmin valmennuksessa ainakin 28.10.2014 asti, katson sitten lähemmin uudestaan. Miksi näin itsekin sitä mietin, olen päättänyt oikeasti etten enää koskaan tähän jälkeen joudun laihduttamaan. Kun olen tämän painon pois saanut niin haluan oppia hallistemaan painoani ja haluan että sitä myös minun lisäksi oikeasti tarkkailee,  tähän tarvitsen Satua .Sitten haluan muuttaa kroppani mallia, haluan oikeasti kauniin pystypeffan eli sitä lähden sitten Jarin kanssa työstämään. Jarille kerroin perjantaina pt-treenissä että tein jatkosopparin, Jari oli ihana sanon että me niin Hanna laitetaan sut kuntoon ja olet bikinikunnossa kesällä 2014.



Eilen alkoi tyttäreni oman valmennus Fitfarmilla ja Salla tuli silmät kirkkaana ensimmäisestä valmennustapamisesta. Nyt meitä on perheessä kaksi valmennettavaa ja tuemme tässä toisiamme 100%.sesti. Oon kattonut tuota nuorta naista, siinä alkaa olla tosi paljon minua vaikka onkin oma ihana persoonansa. Tytössä paistaa sitoutuminen ja kova tekeminen ja olen siitä todella ylpeä äiti.

Noh eilen en voinut sanoa samaa tuosta nuoresta miehen alusta, osaa olla tarvittaessa maailman vittumaisin. Eilen ajattelen että sen kuristan, oikeasti heitä ulos. Sen verran tilannne otti päähän että lähdin illalla kaatosateeseen tekemään 1h 38min sauvakävelynlenkin etten poikaani kuristanut. Lenkille jäi paha mieli ja kotiin tuli märkä ja väsynyt nainen jonka kuntokin pikkasen taas parani. Mietin sauvakävellessä miksen ole tätä aiemmin tehnyt, poikani murroikä on ollut todella haasteellinen jo vuosia ja jos joka kerta kun olisi mieli lapsi kuristaa olisin lähtenyt liikkumaan " olisin todennäköisesti ollut jo aikapäiviä sitten normaalipainoinen" jos pikkasen kärjistää. Noh nyt tilanne on taas ihan ok.

Viikon ruokailut ovat sujuneet tosi hyvin, oikeasti aluksi oli vaikea ajatella että ruokamääriä on nostettu ja painoni pitäsi siltikin pudota. Loogisesti kun ajattelee luulisi  että loppua kohti ruokamäärät laskevat mutta luotan tässä nyt Satuun. Aamupuuro on oikeasti todella valtava ja saan pakottaa itseni syömään seuraavan ruuan jotta aikataulussa pysyn. Toisaalta oli ihana saada takasin aamupuuro. Nyt kun ruokaa taas muutettiin huomaan oikeasti kuinka monipuolinen tämä dietti on, sen takia tästä on pystynyt noudattamaan. Tästä on oikeasti todella hyvä jatkaa ns. normielämää koska melkein kaikkea olen saanut syödä, vaikkakin osa ruuasta kulkee suuhun vaakan kautta.

Viikon liikunnan ovat menneet erinomaisesti, salitreenejä on tehty neljä kertaa, spinningissä olen käynyt neljä kertaa, aamuaerobisia tyhjään masuun on tehty viisi kertaa, eilen oli vielä tuo illan sauvakävelykin joten todellakin olen liikkunut. Ja kuten aina oli perjantaina taas pt-treeni Jarin  kanssa, ne on kyllä ihania opin melkein joka kerta uuden liikkeen ja olen treenin jälkeen ihan tasaraha.

Perjantaina sattui töissä pikku onnettomuus, kun söin tonnikalasalaatti niiin jostakin syystä takahammas lohkesi, onneksi ei säre joten siitä syystä siirrän hammaslääkärissä käynnin vasta ensi viikon jälkeen ettei vaikuta liikkumiseen, tällöin on ohjelmassa pakollinen palautusviikkoa. Tämä sen takia etten kertakaikkiaan voi menna hammaslääkäriin ilman esilääkitystä, pelkään sitä ihan hirveästi.

Nukkunut olen todella hyvin vaikkakin on ollut kuuma. On se kumma kuinka energinen olen, tänäänkin heräsin 6.09 vaikka olisin saanut nukkua niin pitkään kun halua. Oon tässä miettinyt että mulla on vaan niin hyvä olla niin henkisesti kuin fyysisestikin, se mitä aikaisemmin tunsin oli jotain ihan muuta enkä halua siihen enää koskaan palata.

Olisin niin halunnut käydä aamulla vaakalla, muten käynyt kuten lupasin. Ensi viikolla sitten katsotaan miten on käynyt. Nyt juon tämän aamukaffen loppuun ja sen jälkeen on ohjemassa sauvakävelylenkkin tyhjään masuun, iltapäivällä salitreeni ja päälle aerobinen ja niin taas tämä " viikko" lähteen käyntiin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti